Jörgen Göransson avgår,,

JA!  tro det eller ej men besekedet har kommit,
jörgen även kallad "ÅBY" har fått nya uppdrag som drar igång i sommar när det gäller hans mäklar firma,
jag själv är ganska förvånad menjag vet också en del vad som hänt med spelare, vilket som kan ju vändanu på sätt och visssss..
eller ja man hoppas ju att folk stannar och KÖR hårt hela tiden ut, eller ja,, sååååå länge de vill spela..
hoppas inte folk går eller ja jag vet ej så mycket om detta helt enkelt..
Vet ej vad somhänder nu när han försvinner,,

Christer Sjöberg kommer att ta över janstorp.. från och med IDAG, på b- lags matchen,, ska upp och kolla läget idag
hoppas det kommer funka bra med honom. han blev ju sparkad ifårn SKURUP,,, MEN det säger ju inte att han inte fixar JANSTORP som dessutom har många BRA spelare,,

Hoppas verkligen att det fortsätter att gå bra på alla sätt!
och att alla i lagen/laget bli nöjda att alla ska känna att man får spela den TID MAN FÖRTJÄNAR och bevisar att man är värd att vara med där man är liksom,,

HHHHHHAAAHHHAA!!
har jag utalat mig som FOTBOLLSkännar fats jag inte kan något om fotboll ;)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0