Snart helg!

VECKAN bara springer iväg om jag själv får säga det,
igår jobb 7 -16.30
sen hem till emma och fors.. ÅT MIDDAG, JÄTTE GOTT :D emma e såå duktig på att laga mat :D tur inte fors gör det haah ;)
kela massa med FELICIA , lilla gulleunge är vad hon är haha :D och lång e hon :D javisssst!
sen ar vi på fotboll
YA-cupen möte upp helene och tosk och deras söta dotter emilia.. hon börjar bli en STOR tös.. springer en massa run haha.::D lite på plan med, fast de var avblåst då:)
sen hem till dem igen.. FIKA mummmsssss

sne hem och sov,,

idag jobb 7 -16.30
gick bättre idag än igår, eller gick bra igår med men det var mycket beställningar. JÄTTE MYCKET!
nu är jag hemma försöker ta det lungt, men man e liksom i varv inu...
ted e på ett JOBB och jobbar, hoppas det går BRA
blir det EXTRA där och sen har han ju fått ett annat JOBB i STAN malmö nu.
inte YSTAD mer!
så min tanken med ystatjejen jenni e inte lika kul, nu nä'r ted valt bort det jobbet!
men man tar ju de jobb som ger en bäst möjligheter

för egen del ser det ju också ganska bra ut
3 extra jobb eju inte helt fel :D ELLER ?
hopppas nu bara att det funakr med allt
men det roligaste är att jag får en GLAD tös på jobb som jag vill gärna jobba med :D
avslöjar mer imorogn tror jag ;)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0