Söndagens Sara & Lina :)

Japp systrarna har varit sen igår kväll :D
hämta lillan lina i veberöd vid hlav sex nästan
handla mat och HYRDE film :)
såg bröllopsduellen. SÅDÄR  om jag får säga det,, en den sluta ju LYCKLIGT :D

idag har vi varit i MALMÖ en sväng.. :D
1 ½ timmes shopping på ENTRÈ i malmö.. sen till sko punkten och sen macdonalds :D
vi var snabba och duktiga..
ÅHH nu har jag fått mina super fina handdukar :D I LIKE ,, :)
blev en VIT TUNIKA och ett par TIGHTS :D

lite smått :P
en liten till TED! :)
han jobbar lite idag med, fast han skulle vara ledig!!

vid halv sju ska lillan hem igen..
får se när vi ses nästa gång..
just nu spelar hon musik, jag sitter här!

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0