Vad står på tur ?!

idag är det lite bakning som står på tur :D
sen på eftermiddagen blir det att ut på en promenad med EMMA, ska bli härligt.. lilla felicia kommer också att vara med :)
sen tror jag bakning ev står med ikväll med ,, ska testa lite olika hade jag tänkt


jag kom iväg igår med vilket var härligt, inte samma form igårmen jaa, det funka haha :D :P
klara det iaf!

prata med mamma och alla krångliga papper som FIINNNNSSS med överallt inu, hoppas det löser sig lite bättre till sommaren då jag tänkt att vara mest på samma ställe :P
jag kommer ev gå med inågot annat då med ? hmm får se om det passar mig,, ??!!
jag e ju väldigt såhär DELAD över allt just nu!!
men jag hoppas att jag ska kunna komma på snart hur jag vill och ska gå till väga!!

sen vid tio tiden fick jag mycket trevligt samtal :D av EN UNDERBAR VÄN!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0