Sälen -10


Dags att skriva ett par rader :D
sitter här & funderar på att tiden rullar på ganska snabbt! :) varit här i sälen i över två månader och halva februari har fan gått på detta året haha !
det är snart ett år en man kom hem från Gran Canaria och shit vilken härlig vistelse det var då, sååååå BRUN och fin var man när man kom hem >! se vilken färg man får här ifrån :P har man tur kan man nog få lite färg i ansiktet iaf! hihi :)

Jobbet består av lite köks jobb och lite cafe jobb vilket är skönt med lite omväxling, bäst är ju när det är mycket att göra :D oftas mycket härliga männiksor och när man då jobbar i cafet kan man snacka med dem :D haha
nu drar sportloven igång se om det blir full rulle då :P någon som kommer upp från skåne ???
:) ses i hundfjället såfall :P

på onsdag kommer TED & LINA :D fan vad skoj det ska bli.. shit asså över två månader sen jag träffa LINNSAN ;) poch sex veckor sen teddis! ajja på onsdag kommer dem :D hoppas på FINT väder :D JÄTTE BRA väder hoppas vi på :D


väder den senaste veckan har ju varit skit bra. förutom den dagen då jag skulle åka med SARA Cjaa hon var här med magnus och vänner :D skoj. men som sakt ingen skidåkning den dagen pga av vädret :( ajja det var after ski & sen lite bonde fest här uppe i deras stuga :D hihi :D


Nu har jag fan lyckas med ett par rader som ni kan läsa om ni vill :P

HOPPAS alla hade en BRA ALLA <3 DAG igår !

// Sara :D



ring om ni passerar sälen :P hundfjället hittar ni mig ett tag till tror jag! haha!


 solbruna lilla jag :P från Gran Canaria -09

Kommentarer
Postat av: Rebecka

wiiiee.. ett inlägg! <3 miss you

2010-02-15 @ 19:05:00
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0