-13 maj , dags igen mycket om STOCKHOLM! ;)

- dags igen för ett lnlägg tycker jag,
var väldigt länge sen sist, jag vet ej vad jag ska skriva dock.


Sälen dec-09 till april-10 var UNDERBART! fan vad skoj man hade, och vad mycket roliga saker man gjorde! haha :P fast man ibland bara satt hemma,
men det liksom inte alls som "hemma"
här hemma är det VERKLIGEN äta sova jobba! :S


Helgen var jag och min kärste TED i stockholm :D shit vad trevligt det var! det e liksom i efterhand man kommer på hur bra det var, man uppskattar liksom

fredag 7maj: tåget upp, in chekning på hotell, titta lita på stan, fixa oss, MAT på GRILL en av melkers krogar. tunnelbana till GLOBEN såg LADY GAGA! åhhhhhhhh såå bra hon var, grym show mycket prat och härlig kväll, avsluta kvällen på SKY BAR! ;)

lörsdag8 maj: frukost på hotellet typ en timme :P ut på stan göra den osäker haha :P shoppa en del :) FIKA PÅ XOKO mummmmsss magnus johanssons fik :D SUPER TREVLIGT stället, SKIt god varmchoklad! MUMMA!  skoj,, tillbaka på htell, duscha och fixa, sen tunnelbana till LUX stockholm åt en 9 rätter avsmak där, satt typ 2,5 timme,, FAN vad nice, trevligt sällskap av teddis :P som var överförtjust i vad han fick uppleva, mycket skoj att se :) LOVE! senare på kvällen tillbaka till hotell och mys på SKYBAR igen :) låg ju på hotellet.

söndag 9maj : frulle på hotellet. tåg hem... här tar underbara mini semstern slut..

NU LÄNGTAR jag till aug då jag hoppas på en veckas RESA :) utomlands :D sola bada och njuta!!! LÄNGTAR!


Hoppas även på ett och annat bra besked.. en liten bit påväg blev jag igår av ett brev jag fick iaf :) men allt är hemligt :P tillsvidare!


Nu har jag infomerat om lita :P

/ Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0